Sunday, April 24, 2011

Tudung Denim Cotton Raniaa

 Material : Denim Cotton
Description :
Hiasan : Jahitan di bahagian belakang seperti labah2 simple tapi cantik
Istimewa : Material jenis denim cotton, lebih ringan dan lembut & mudah untuk dipakai....
 Price : RM 30.00 (exclude postage)
Price After Sale : RM 27.00 (exclude postage)

 DCR - 001
(SOLD OUT)

 

 DCR - 002

 DCR - 003
-SOLD OUT-

 DCR - 004
-SOLD OUT-

 DCR - 005

Tuesday, April 19, 2011

Shawl Cotton Plain

Terdapat pelbagai warna..yg menarik..mudah dipadankan..cantik..lembut..mudah dibentuk & tak panas...HOT ITEM...

Shawl Cotton Plain
Price : RM 15.00 (exclude postage)


 Cth : YUNA pakai.....
 Soft Purple : Sold
Light Purple : Sold
Purple : Sold
Dark Purple :Sold
 Green Cantik : Sold
Dark Teal : Sold
Teal : Sold
Soft Teal : Sold
Baby Blue : Sold
 Soft Pink :Sold
Peach Pink :Sold
Belacan : Sold
Pink : Sold
Hot Pink : Sold
 Dark Brown :Sold
Soft Orange : Sold
Maroon: Sold

Shawl Denim Plain

Only 3 colour je...yg tinggal...jom GRAB NOW...harga amat berpatutan...cantik..& tak panas...mudah dipakai..trend remaja...

Shawl Denim Plain
Material : Full Denim
Price : RM 25.00 (tak termasuk postage)

 Cth bila dipakai...Cantik tak?...

SDP - Pink Cantik 
1pc Sold
1pc Sold
SDP-Biru Cantik
1pc Sold

 SDP-Pink
1pc Sold

Thursday, February 24, 2011

Lycra Abstract

5 item...bercorak abstract..kain lycra cantik, tak panas & kemas..HURRY UP...GRAB NOW...harga yang ditawarkan amat berpatutan....JoM ShOppInG...

Lycra Abstract
Size: M
Price : RM 20.00 (exclude postage)

LB 001~SOLD OUT~
LB 002~SOLD OUT~
LB 003~SOLD OUT~
LB 004~SOLD OUT~
LB 005~SOLD OUT~

Lycra Printed (awning thai silk)

Only 5 item...kain lycra & awning thai silk...tidak panas, selesa dipakai, berkualiti & cantik...HURRY UP...GRAB NOW...harga berpatutan....jgn lepaskan peluang..k....

Lycra Printed (awning thai silk)
Size : M
Price : RM 18.00 (exclude postage)

LP 001~SOLD OUT~
LP 002~SOLD OUT~
LP 003~SOLD OUT~
LP 004~SOLD OUT~
LP 005~SOLD OUT~

Tuesday, February 15, 2011

Cara Memakai Shawl...

Salam...aii semua..kali nie abharina nak tunjukkan cara memakai shawl....senang..ringkas..kemas...& versatile..gaya selendang akan nampak menarik jika anda bijak menyesuaipadan dengan aksesori yang sederhana namun hasilnya tetap elegen...so leh la cuba ye...berapa minit dah siap..digayakan...SELAMAT MENCUBA....

GAYA PESONA

1. Pakai inner
2. Pinkan bahagian hujung shawl di atas kepala.

3. Bawa shawl dari bawah ke atas buat sekali pusingan.
4. Pastikan bahagian bawah lebih sedikit (bentuk bulat). 

5. Bawa hujung kain ke atas dan kemaskannya dengan peniti.
6. Kemaskan shawl agar nampak cantik & siap.

GAYA MANIS

1. Pakai inner terlebih dahulu, tindankan dengan shawl & 
pinkan dengan kedudukan shawl sebelah panjang dan sebelah pendek.
2. Ambil shawl bahagian panjang dan bawa ke bahagian atas kepala.

3. Pinkan @ clip dengan aksesori yang sesuai.
4. Kemaskan bahagian shawl yg pendek ke bahu (jadikan bentuk V dibahagian depan).
6. Kemaskan shawl & siap digayakan.

GAYA SMART

1. Pakai inner 2 tone.
2. Bawa color inner bahagian belakang, tarik ke depan & serongkan
@ ikut kegemaran sendiri nak gayakan inner.
3. Tindankan dengan shawl & pinkan dengan kedudukan shawl 
sebelah panjang dan sebelah pendek.
 4. Ambil shawl bahagian pendek dan kemaskan di bahu (pin).
5. Pintal shawl yang panjang.

6. Lilit ke atas kepala dan hiaskan dengan aksesori pin bunga comel.
7. Kemaskan shawl & siap.

GAYA ANGGUN

1. Pakai inner, tindankan shawl, pin dengan kemas, pastikan bahagian 
hujung shawl sebelah panjang & pendek.
2. Bahagian pendek bawa ke bahu dan pinkan.

 3. Bawa bahagian panjang shawl ke atas kepala.
4. Pinkan dengan peniti di bahagian hujung shawl.

5. Pandangan tepi (shawl butang nadrah)
6. Kemaskan shawl agar nampak kemas & siap.

GAYA AYU

1. Pakai inner, tindankan shawl, pastikan bahagian hujung shawl 
sebelah panjang dan pendek & pinkan dengan kemas.
2. Ambil shawl panjang bawa kebahagian atas kepala.

3. Pinkan dengan aksesori di kepala.
4. Kemaskan shawl & siap.

Sunday, February 6, 2011

Pin Comel.....

Salam...kepada peminat-peminat pin comel...abharina ada stock pin comel2 belaka...boleh dipakai dengan shawl...(trend remaja sekarang)....cantik2..cute...jom cuci mata...so klu berminat leh la order ye...

1 PC - RM 2
1 PC - RM 2
1 PC - RM 2
1 PC - RM 2
1 PC - RM 1.50
1 PC - RM 1.50
1 PC - RM 1.50


PostaGE:: RM6
p/s:: uNtuk LebIh BerbaLoi...anda D galakkAn beLI Pin NiE beserta ShawL &TudunG Lain2...

Jubah Kain Lycra

Mai2.....td baju kurung lycra...nie jubah kain lycra....simple....only plain colour....boleh pakai masa raya pertama ke...kedua ke....ke tig...